środa, 7 października 2015

Przepraszam

Czuje sie tak glupio i beznadziejnie odkad nie dodalam zadnego rozdzialu... Mam poczucie winy i wiem, ze was zawiodlam. Ciagle mi cos wypadalo, odkladalam pisanie nowego rozdzialu na pozniej, a w rezultacie nigdy nie moglam zebrac sie i napisac cos dobrego. Jakos tydzien temu rozdzial byl juz gotowy, mialam tylko poprawic bledy i go opublikowac, pech chcial, ze PADL mi laptop. Wlaczylam go, a rozdzial zniknal, nie zapisal sie. Zabralam sie za pisanie na nowo, ale laptop co chwile mi sie resetowal i nic nie jestem w stanie na nim zrobic. Teraz pisze z telefonu i jest to bardzo niewygodne, wiec opcja pisania rozdzialow na tel odpada. Moze to brzmi slabo, ale mowie stuprocentowa prawde. Nie wiem, kiedy laptop bedzie naprawiony, jest mozliwosc, ze bedzie musial byc zakupiony nowy, wiec jestem jak na razie w kropce. Mam nadzieje ze to zrozumiecie... Przez jakis czas nie bedzie postow, bo nie mam warunkow do napisania. Ale to nie znaczy, ze zawieszam bloga. Mysle, ze kiedy tu wroce nadal bede miala dla kogo pisac. Przepraszam jeszcze raz za to co wyszlo. Wroce tu na pewno, z dlugimi rozdzialami pelnymi swietnych sytuacji, obiecuje xx

7 komentarzy:

  1. Ja będę na pewno czekać za kolejnymi rozdziałami :* <3 Good For You jest to świetna powieść i nie zamierzam rezygnować z czytania :* bede czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy czekać, a ja napewno. Wracaj szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jeśli zawieszasz bloga, mam wykonywać ten szablon, który u mnie zamówiłaś? Proszę o szybką odpowiedź na jezebellka.95@gmail.com

    Pozdrawiam, Hanchesteria (land-of-grafic.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria