niedziela, 3 kwietnia 2016

Podziękowania

Mega głupio mi o tym pisać, ale wena jak szybko przyszła, tak szybko odeszła. Nie mam żadnych pomysłów jak dalej rozwinąć to ff, poważnie. Poza tym nie potrafię pisać takich rzeczy o Dawidzie, o osobie, którą widuję co jakiś czas. No kurczę, ciężko mi byłoby potem spojrzeć mu w oczu po tym jak opisywałam scenę 18+ z Julką, pls... xD
Dlatego uznałam, że pisanie tego nie ma dłuższego sensu. Możecie mnie nienawidzić za to, wiem :c Ale pisanie ma sprawiać przyjemność, a nie być jakby "obowiązkiem". Mam nadzieję że mnie zrozumiecie po części.

Dziękuję za wszystkie ponad 6k wyświetleń, za każdy komentarz i za to, że po prostu byliście i miałam dla kogo pisać.

Aktualnie piszę ff o Luke'u z 5sos, czuję, że akurat to wypali, bo mam na to mega dużo pomysłów i pomimo tego, że napisałam tylko trzy rozdziały jak na razie strasznie się do niego zdążyłam przywiązać. Jakby ktoś chciał wpaść to zapraszam.


Dbajcie o siebie! :)) x Pamiętajcie, że zawsze możecie do mnie napisać jeśli byście chcieli (ale kto by chciał tbh), najlepiej w wiadomości prywatnej albo na Wattpadzie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Hanchesteria